Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

 ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ.

Ο θετικός σχολιασμός αυτού του blog από εχθρούς & φίλους, αποτελεί ενθαρυντικό στοιχείο για μένα. Ο θετικός σχολιασμός από το μεγάλο & έγκριτο ιστολόγιο Greek Citizen on Line αποτελεί για μένα τιμή & μου δίνει θάρρος να συνεχίσω με τις πενιχρές μου δυνάμεις να αντιστέκομαι ενάντια στον ωρυόμενο
λέοντα που έρχεται.
Οπως προσδιόρισα από την αρχή ο σκοπός αυτού του ιστολογίου είναι να σταθεί απέναντι σε κάθε μορφή χειραγώγησης από όπου & αν αυτή προέρχεται, ενημερώνοντας τους συνανθρώπους μου & βάζοντας & εγώ ένα λιθαράκι σ΄αυτό που λέγεται δια 
 τήρηση αξιοπρέπειας & μνήμη αξιών.
Η γενική διάλυση της Πατρίδας μου από τους επίορκους προδότες, με προσβάλει προσωπικά, αφού θίγει την βαριά κληρονομιά που κουβαλάω ως γιός αντάρτη του Γοργοπόταμου, αλλά & την προσωπική μου ιστορία & Πίστη. Εχω πει & στο παρελθόν ότι υπάρχει καιρός του σιωπάν & καιρός του λαλείν.
Τώρα είναι καιρός του λαλείν με δεδομένο ότι ζούμε καιρούς αποκαλυπτικούς, αφού επαληθεύονται το ένα μετά το άλλο όλα όσα έχουν γραφεί περί εσχάτων.
Οι διεθνιστικές & εθνικιστικές τάσεις έχουν πάρει διαστάσεις λαίλαπας, οι άνθρωποι μπερδεμένοι αναρωτιούνται τι ακριβώς γίνεται & η μεγαλύτερη χειραγώγηση στην ιστορία της ανθρωπότητας καλά κρατεί.
Η ανθρωπότητα & η Πατρίδα μας δίνουν την μεγαλύτερη & τελευταία μάχη. Μια μάχη που δεν είναι με σάρκα & αίμα, αλλά η χειρότερη εξ΄όλων με πνευματικές δυνάμεις ισχυρότατες & μυαρές, οι οποίες χρησιμοποιούν ισχυρότατους ψυχοβολισμούς & βιολογικούς εκβιασμούς. Η σάρκα & το αίμα χρησιμοποιούνται ως εργαλείο κατάκτησης της ανθρώπινης ψυχής με στόχο τον ολοκληρωτικό έλεγχο. Κάποιοι έχουν βάλει στόχο & σκοπό τους την υλοποίηση της Αποκάκυψης. Μπορώ να τους διαβεβαιώσω ότι θα το πετύχουν. Πριν όμως συνεχίσουν, τους συνιστώ να την διαβάσουν μέχρι τέλους. Το αφεντικό τους που υπηρετούν την γνωρίζει καλά & ξέρει τι τον περιμένει. Δεν κάνει πίσω όμως όχι γιατί πιστεύει ότι θα νικήσει όπως παραμυθιάζει τους υποτακτικούς του, αλλά γιατί αυτό είναι το ιδανικό του. Εμείς όμως έχουμε ιδανικά απέναντι & το σπουδαιότερο, γνωρίζουμε την τελική νικηφόρα κατάληξη αυτής της μάχης. Θα σταθούμε λοιπόν απέναντι σε κάθε μορφή χειραγώγησης από όπου αυτή & να προέρχεται, από προδότες αλλά & από πατριδοκάπηλους, από ασεβείς αλλά & από ψευδοευσεβείς.
Σε αυτούς οι οποίοι λοιδωρούν, ραδιουργούν, απειλούν & εξυφαίνουν διάφορα επειδή δεν τους είμαι αρεστός, έχω να απευθύνω ένα ευχαριστώ για τις περγαμηνές με τις οποίες με κοσμούν. Αλλοίμονο άλλωστε αν ήμουν αρεστός σε αυτούς έναντι των οποίων αντιστέκομαι. Δεν μπορώ όμως να κάνω κάτι γι αυτούς εκτός από το να προσπαθώ να τους αγαπώ αν & είναι ιδιαίτερα εκνευριστικοί.
Προς όλους έχω να πω τούτο: "Επάρατε τας κεφαλάς υμών ότι εγγύς εστίν επί θύραις".
              Ιάκωβος Τίγκας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου