Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Τα ψώνια του Σαββάτου

ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ, ΟΙ ΚΟΤΕΣ & ΤΟ "ΑΛΕΞΗΛΙΟ".



Πρωινό Σαββάτου ξεκίνησα για τα ψώνια της εβδομάδας, με 50 ευρώ στην τσέπη κάνοντας υπολογισμούς για άλυτα μαθηματικά. Χρειάζομαι βενζίνα, τροφή για τα κουτάβια μου, τροφή για εμάς. Δεν συζητάω για το έκτακτο ενδεχόμενο, ο Θεός να φυλάει. Τι να κόψω; Δεν φτάνουν για τυρόπιτα την επόμενη εβδομάδα μέχρι την Παρασκευή. Σβού λοιπόν η τυρόπιτα. Ανθρακούχο νερό που πίνω για το στομάχι μου, δεν φτάνουν. Σβού λοιπόν & το ανθρακούχο νερό. Τα σκυλάκια πρέπει να φάνε γιατί μου είναι απαραίτητα για την ασφάλειά μου. Από που να κόψω; Είναι πολύ δύσκολη η ιεράρχηση των απαραίτητων όταν έχεις πολλά απαραίτητα & κάποια πρέπει να τα σβήσεις. Με τα μαθηματικά μου άλυτα ξεκίνησα. Εξω από το Σούπερ μάρκετ, συνάντησα έναν γνώριμο φίλο, πρόσχαρο άνθρωπο, σε κακά χάλια. Με το χαμόγελο παραμορφωμένο στο πρόσωπό του, με ρώτησε πως είμαι. Τα γνωστά...εγώ δεν είμαι καλά μου λέει...στο Νοσοκομείο ήμουν...να έβγαλα κάτι κόκκινα στην πλάτη, που μάτωναν,...μου είπαν ότι είναι από το άγχος μου έδωσαν χάπια & πέρασε...Κατάλαβα ότι παρουσίασε το σπάνιο φαινόμενο της αιματίδρωσης, αυτό που είχε παρουσιάσει ο Χριστός στην Γεσθημανή.  Που μας πάνε; συνέχισε, δεν καταλαβαίνω τι γίνεται; Μας ψεκάζουν; Γιατί καθόμαστε σαν κότες & δεν αντιδράμε; Τι μας συμβαίνει; Πηρα μια φρατζόλα ψωμί & δεν φτάνει για όλη την εβδομάδα...πρέπει να την βγάλω με αυτήν...σώνεται & η βενζίνη...Του μίλησα καθαρά προσπαθώντας να του δώσω θάρος. Μην μασάς του είπα, όλα γίνονται για να εκβιάσουν την ψυχή μας με τα υλικά αγαθά τα οποία σε λίγο για να αποκτήσουμε θα πρέπει να διαθέτουμε ηλεκτρονική σήμανση με τσιπάκι. Σύντομα θα κλειθούμε ή να πάρουμε το τσιπάκι για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε ή να πεθάνουμε. Εκεί θα παιχτεί το παιχνίδι. Οποιος προσπαθήσει να επιβιώσει υποκύπτοντας την πάτησε. Οποιος καταφέρει & αντισταθεί ακόμη & με τίμημα τον θάνατο,σώθηκε.
Και μετά; Τι είναι μετά; Μην μασάς. Μετά είναι η ανέσπερη ζωή, η Αιωνιότητα. Ο καιρός είναι κοντά πολύ κοντά μα πολύ κοντά. Θα βρούμε τον φίλο μας τον Τάσο που ακόμη δεν του έφτιαξαν τα μάρμαρα στον τάφο. Με κοιτούσε σαν χαμένος & έφυγε.
Μπήκα στο αυτοκίνητο & άκουγα το δεύτερο, όπου γινόταν μια συζήτηση για το αλεξήλιο λέει;;; Την νέα εφεύρεση που έφτιαξαν στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με επιχορηγήσεις για ερευνητικά προγράμματα μια συσκευή ατομική που θα καταγράφει για το δέρμα ενός εκάστου πόσο αντέχει στον ήλιο & θα χτυπάει όταν περάσει το όριο!!!;;; Εδώ ο κόσμος καίγεται δηλαδή & κάποιοι αληταράδες επιχορηγούνται για να εφευρίσκουν μαλακίες. Και εμείς συνεχίζουμε να καθόμαστε σαν τις κότες άπραγοι & να προσπαθούμε να λύσουμε άλυτα μαθηματικά. Πότε θα πάρουμε τα όπλα; Ποιός θα δώσει το σύνθημα για ένοπλη εξέγερση; Ποιός θα ξεκινήσει την Επανάσταση των Ελλήνων; Ποιός;
Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου