Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Απειλές εις βάρος μου



                                                        Πολύγυρος 18-6-2013


Ιάκωβος Τίγκας
Επόπτης Δημόσιας Υγείας
στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας
και Κοινωνικής Μέριμνας της
Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής
Τ.Κ. 63100 Πολύγυρος
τηλ. 2371351454
      
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΠΡΟΣ
                                  ΔΟΥ Πολυγύρου
ΘΕΜΑ: «Ειδοποίηση για λήψη μέτρων εις βάρος μου»
ΣΧΕΤ: Η από 17/5/2013  ειδοποίησή σας

   Απαντώντας στην σχετική ειδοποίησή σας με την οποία εμφανίζομαι οφειλέτης του Δημοσίου με το παράλογο ποσόν των 3000 ευρώ σας γνωρίζω τα εξής:
Σε όλη την διάρκεια της ζωής μου, όπως & από τα αρχεία σας προκύπτει, ουδεμία οφειλή στο Ελληνικό Δημόσιο είχα.
Μέχρι & το 2011 η ΔΟΥ μου επέστρεφε περίπου 1000 ευρώ φόρο ετησίως αναγνωρίζοντάς μου το δικαιούμενο ποσόν, με δεδομένη την τότε οικονομική μου κατάσταση, η οποία καλύπτεται μόνον από μισθωτή Υπηρεσία & την σύνταξη της συζύγου μου, χωρίς καμιά άλλη πηγή εσόδων. Από τα χρήματα αυτά της επιστροφής, κάλυπτα το πετρέλαιο θέρμανσης του χειμώνα με δεδομένες τις ακραίες καιρικές συνθήκες του Πολυγύρου.
Το 2012 & για το έτος 2011 η Υπηρεσία σας μου ζήτησε το παράλογο ποσόν των 1500 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα επέβαλε φόρο ακίνητης περιουσίας στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, & ταυτόχρονα αυξήθηκε η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα 1,40 ευρώ ανά λίτρο. Αποτέλεσμα αυτών ήταν φυσικά να μην μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις επιβίωσης της οικογενείας μου & του παιδιού μου που σπουδάζει σε άλλη πόλη, αφού υπήρξαν & σοβαρές περικοπές στις μισθωτές αποδοχές μου & στην σύνταξη της συζύγου μου.
Την ίδια χρονική περίοδο, & έως σήμερα, διαλύθηκε το ΕΣΥ & τα ασφαλιστικά ταμεία με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση σε γιατρούς & φάρμακα, αγγειοδιασταλτικά & αντιαιμοπεταλικά τα οποία δεν γράφονται & τα οποία είναι απαραίτητα για την επιβίωσή μου.
Τον χειμώνα του 2012-13 κάλυψα την θέρμανση του σπιτιού μου με δύο ξυλόσομπες, χωρίς να έχω ομοιόμορφη θερμοκρασία μέσα στο σπίτι, ενώ φαινόμενα υποσιτισμού έκαναν την εμφάνισή τους, ρίχνοντας την ποιότητα ζωής & αξιοπρέπειάς μου.
Οι παράλογες αυτές επιβαρύνσεις έγιναν από τις δυνάμεις κατοχής της Πατρίδας μου & τους δοσίλογους προδότες που «νομοθέτησαν» σχετικά.
Οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών σας οι οποίοι συντάσσουν & στέλνουν ειδοποιητήρια όπως το σχετικό, είναι επίορκοι αφού υπακούν σε προδότες, οι οποίοι ξεπουλάνε την Πατρίδα μου & εξαθλιώνουν εμένα & τους συμπολίτες μου, την στιγμή που το ΔΝΤ για δεύτερη φορά αναγνώρισε ότι έκανε λάθος, παρ΄όλα αυτά όμως οι άνω αναφερόμενοι επιμένουν στην συνέχιση της εφαρμογής του λάθους.
Ως εκ τούτου δεν είμαι πραγματικός οφειλέτης του Δημοσίου, αφού το Δημόσιο μου χρωστάει & όχι το αντίθετο.
Δεν αναγνωρίζω οφειλές μου προς τους κατακτητές της Χώρας μου, ως οφειλές προς το Ελληνικό Δημόσιο, τις οποίες άλλωστε δεν δύναμαι να καταβάλω ως λίαν παράλογες & εξοντωτικές. Οσα έχω πληρώσει μέχρι τώρα από την στιγμή που η Πατρίδα μου σκλαβώθηκε, θα διεκδικήσω πίσω μετά την απελευθέρωση της Πατρίδας μου, ζητώντας παράλληλα την τιμωρία των ενόχων.
Κατόπιν των αναφερομένων δεν αναγνωρίζω υποχρέωσή μου να συντάξω δήλωση εισοδήματος το οποίο άλλωστε σας είναι γνωστό, αφού προέρχεται από μισθωτή Υπηρεσία του Δημοσίου.
Οσον αφορά τις απειλές που εκφράζονται στο σχετικό ειδοποιητήριο περί λήψης μέτρων εις βάρος μου για τις άνω οφειλές, σας γνωρίζω ότι σε περίπτωση βλάβης εμού, της οικογενείας μου, της κινητής & ακίνητης περιουσίας μου, η οποία αποκτήθηκε με τους κόπους μιας ζωής,  θα λάβω & εγώ μέτρα εις βάρος σας, θεωρώντας τις Υπηρεσίες σας ως εχθρό της Πατρίδας μου άρα & δικό μου, υπερασπίζοντάς τα ως Ελληνας Πατριώτης & τηρώντας το άρθρο 120 του Συντάγματος το οποίο επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων.
                                                               Ιάκωβος Τίγκας

                                                      Επόπτης Δημόσιας Υγείας
Κοινοποίηση:
κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής.

20 σχόλια:

  1. Μακάρι αυτή την κίνηση να την έκαναν περισσότεροι, σίγουρα αν υπήρχε μαζικότητα δεν θα μπορούσαν να περάσουν τέτοιες "μεταρρυθμιστικές" προσπάθειες. Είστε άξιος συγχαρητηρίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιδοκιμάζω την πράξη σου, αλλά και το θάρρος μαζί με την υπομονή σου.
    Ειλικρινά σε θαυμάζω και χαίρομαι που έχουμε την ίδια περίπου λογική.
    Είμαι και θα είμαι πάντα κοντά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειστε παραδειγμα προς ΜΙΜΗΣΗ. Αλλα δυστυχως ο νεο Ελληνας ειναι ραγιας εχω την εντυπωση. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ! ! ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ όλους για τις κοινοποιήσεις & τα like & τα σχόλια δημόσια & ιδιωτικά. Μου δίνετε κουράγιο & δύναμη. Οτι έκανα δεν το έκανα μόνον για μένα αλλά για όλους μας. Η Ελλάδα μας πεθαίνει & πονάει. Η Δικαιοσύνη είναι η ακροτελεύτια ελπίδα μας. Οι Δικαστές επί τέλους ας κάνουν την δουλειά τους, σε όλα τα επίπεδα. Υπάρχει σε εξέλιξη μήνυση του γιατρού από την Χαλκίδα για Εσχάτη Προδοσία. Υπάρχει η Ζωή Γεωργαντά που αποκάλυψε την πλαστογραφία της ΕΛΣΤΑΤ που διόγκωσε το χρέος. Υπάρχει η φωνή του Συνταγματολόγου Κασσιμάτη που είπε δημόσια ότι έχει γίνει στην Ελλάδα πραξικόπημα.Ολοι μαζί αυθόρμητα μπορούμε να ξαναπάρουμε την Πατρίδα μας πίσω. Οχι με κότερα & εκ του ασφαλούς, όπως οι αντιμνημονιακοί που έπρεπε να έχουν παραιτηθεί από το πρώτο μνημόνιο από το βουλευτικό τους αξίωμα για να πέσουν οι προδότες. Και όχι να κάθονται & να κάνουν αντιπολίτευση σε προδότες. Εμάς φοβούνται τις πραγματικά ανεξάρτητες φωνές, γιατί φωνή Λαού=Οργή Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα οτι και να πουμε....χιλια μπραβο! Ηθελε και μυαλο αλλα και πολλα κοτσια αυτο που κανατε....Ελπιζω να αρχισουμε να ακολουθουμε και οι υπολοιποι το παραδειγμα σας. Δεν θα ξερουν απο που να φυγουν!

      Διαγραφή
  5. μακαρι να ειχα το θαρρος σου χιλια μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μερικές χιλιάδες ακόμα....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγαλο μπραβο κυριε Τιγκα ....σας στηριζω και με την δικη μου φωνη μεσα απο το μπλοκ μου ...αναδημοσιευω την πραξη σας μηπως και αφυπνιστει ο καθενας απο εμας που εχουμε το ιδιο ακριβως προβλημα ......

    www.planitarxis.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας συγχαίρω για τη δύναμη της ψυχής σας κύριε Τίγκα και σας εύχομαι καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...καλά όλα αυτά αγαπητέ Ιάκωβε. Για πες μας τώρα ...όλα αυτά τα χρόνια τι ψήφιζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπορεί να το είδα αργά, αλλά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και μακάρι όλοι μας να το κάνουμε αυτό. Θα ήθελα να ρωτήσω τί πόλεμο σας έχουν κάνει μέχρι σήμερα και γενικά τι έχει γίνει μέχρι σήμερα. Σαφώς και έχει καταληθεί η δημοκρατία και η Ελλάδα πλέον μόνο σαν όνομα παραμένει. Μας κυβερνάνε δοσίλογοι και προδότες οι οποίοι μαζί με τους εξωτερικούς τους συνεργάτες αποζητούν την εξαφάνιση του Ελληνισμού. Καιρός να ξυπνάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ἄν κάναμε ὅλοι αὐτό πού ἔκανε ὁ κ. Τίγκας, ἡ χώρα θά ἦτο τώρα ἐλευθέρα καί οἱ ΠΡΟΔΟΤΑΙ, μαζί μέ τά λαμόγια πού τούς στηρίζουν, θά εἶχαν φύγει στό ἐξωτερικό, προκειμένου ν' ἀποφύγουν τό λυντσάρισμα τῶν ὠργισμένων. Δυστυχῶς, ὅμως, τό 99,99% ἔχουμε ὑποκύψει στούς κατακτητάς, ὄχι τόσον ἀπό δειλίαν, ἀλλά ἀπό ἔλλειψιν ἡγέτου καί ὀργανώσεως δι' ἀντίστασιν. Τό γνώριζαν αὐτό οἱ ἐχθροί τῆς χώρας (Σιωνισταί), ἐφόσον αὐτοί φρόντιζαν τόσα χρόνια νά τοποθετοῦνται δωσίλογοι σέ ὅλες τίς θέσεις-κλειδιά, πολιτικές και θρησκευτικές, κι ἔτσι κατώρθωσαν νά διαβρώσουν τό Ἑλληνορθόδοξον πνεῦμα καί νά ἐξουδετερώσουν ὅλες τίς ἀντιστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντί να κάθεστε να λέτε μπράβο και συγχαρητήρια να σηκώσετε τον κώλο σας και να πάτε αύριο το πρωί να κανετε αυτο που έκανε και αυτός ο άνθρωπος.Μονο καναπέ και λάικ, επαναστάτες του ιντερνετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επόπτης Δημόσιας Υγείας
    στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας
    και Κοινωνικής Μέριμνας
    Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής
    δηλ.όλα τα χρόνια το Ελληνικό δημόσι που εσύ δεν αναγνωρίζεις σε πλήρωνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή