Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Αντίσταση: Υποχρέωση όλων

Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Αναδημοσίευση από olympia.gr

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουλίου 23, 2013
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΛΟΓΙΚΗ ΑΚΟΜΑ !!!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΟΒΌΣΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΠΡΑΞΕΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ , ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΊΤΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΑΣ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΥΠΕΥΘΗΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 105 ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕΤΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΟΚΟΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΑΣ .
ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΑΞΗ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ , ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.
ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν.105 ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Ν.105
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΝ ΣΑΣ Δ.Ο.Υ………………………………
Ο/Η κατωθι υπογεγραμμενως, φερων/ουσα τον υπ’αριθμον…..ΑΦΜ και
τον υπ’αριθμον………ταυτοτητας,οστις κατοικω στην διευθυνση…….και
αριθ.τηλ…….σας δηλωνω υπευθυνα οτι δεν υποβαλλω φορολογικη δηλωση ,οχι επειδη ειμαι φοροφυγας ουτε φοροδιαφυγας.
Δεν θα υποβαλλω φορολογικη δηλωση ως ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.
Η χωρα μου Ελλας,τα 3 τελευταια χρονια βρισκεται υπο ΚΑΤΟΧΗ.
Υπο υπουλη και ιδιωτυπη οικονομικη κατοχη.
Το ΣΥΝΤΑΓΜΑ της χωρας μου εχει παραβιασθει και καταφορα,εχει
ακυρωθει καθοτι το κοινοβουλιο λειτουργει με ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ,ο,τι και υποδηλωνει οτι δεν νομοθετει η βουλη,παρα υπακουει σε εντολες δυναμεων ΚΑΤΟΧΗΣ.
Ως ενεργος πολιτης αυτης της χωρας επικαλουμαι το αρθρο 120 παραγραφος 4 του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
Επικαλουμαι το ακροτελευτειο αρθρο που μου λεει ΟΧΙ μονο να σεβομαι
και να τηρω το Συνταγμα μου,αλλα και να το ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ
ΜΕΣΟΝ οταν αυτο ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ.
Τουτη η στιγμη με καλει να κανω τουτο.
Σας κανω γνωστο οτι οταν η πολιτικη ομαλοτης αποκατασταθει στην χωρα μου,οταν μια ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ αναλαβει την διακυβερνηση
και το ΣΥΝΤΑΓΜΑ μου αποκατασταθει,τοτε και γω θα αναλαβω τις
φορολογικες μου ευθυνες και υποχρεωσεις,αν υπαρχουν, προς ττην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Ο/Η ΔΗΛΩΝ/ΟΥΣΑ……………………………………………………………
——–/——-/—–
Υ.Γ ΤΟ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ
ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ.
ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΔΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ
ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΩΛΟΥ.

Υ.Γ2 Με τον αριθμο πρωτοκωλου εχουμε αποδειξη οτι δεν αδιαφορησαμε
και δεν αρνηθηκαμε να υποβαλλουμε φορολογικες δηλωσεις(γιατι
ετσι μας …..καπνισε) η διοτι δεν εχουμε να πληρωσουμε??
ΤΟΤΕ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
ΠΡΕΠΕΙ Ο Λ Ο Ι ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν.105

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
ΠΡΟΣ: ΤΗΝ Δ.Ο.Υ:…………………………………………..
«Αρνούμαι να καταβάλω τα ποσά που εμφανίζονται στο παρόν εκκαθαριστικό και αυτό διότι:
Συνιστούν κεφαλικό φόρο που παραπέμπει σε καθεστώς ξένης κατοχής και ως τέτοιο αρνούμαι να τον νομιμοποιήσω.

Αφορούν σε ύλη ή οποία έχει ήδη φορολογηθεί και ως εκ τούτου στερούνται παντελώς και συνταγματικής νομιμότητας.
Έχουν αμφιλεγόμενο προορισμό διότι αν και εγώ ο ίδιος είναι «φύσει και θέσει» δικαιούχος κοινωνικής αλληλεγγύης, εν τούτοις καλούμαι να πληρώσω με χρήματα που δεν διαθέτω έτσι κι αλλιώς.
Επιβλήθηκαν από μια κυβέρνηση ουσιαστικά έκπτωτη, αφού από την πρώτη μέρα της εκλογής της έχει προβεί σε αλλεπάλληλες παραβιάσεις του Ελληνικού Συντάγματος, και ως τέτοια αρνούμαι να της αναγνωρίσω το δικαίωμα διαχείρισης των δημόσιων οικονομικών της χώρας.
Αντίθετα με βάση το ίδιο το Σύνταγμα, υποχρεούμαι ως Έλληνας πολίτης, στην υπεράσπισή του με κάθε μέσον έναντι κάθε παραβίασης, και ως εκ τούτου θεωρώ πρώτιστη και αυτονόητη υποχρέωσή μου, να εμποδίσω και έμπρακτα τη νομιμοποίηση της συνταγματικής εκτροπής που επιχειρείται συστηματικά, αρνούμενος τη συνενοχή μου ακόμη και με την πληρωμή σε χαράτσια που στερούνται κάθε νομιμότητας.
Επιφυλάσσομαι για την πιθανή διεκδίκηση νομίμων απαιτήσεών μου έναντι του Ελληνικού Δημοσίου στο μέλλον, στο βαθμό που μια άλλη κυβέρνηση που δε θα στερείται δημοκρατικής και συνταγματικής νομιμότητας, θα παραπέμψει για επανεξέταση νομιμότητας τις διοικητικές αποφάσεις της παρούσας καθώς και τις συμβάσεις εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας που προσυπέγραψε.»
Ο ΔΗΛΩΝ  
H οποιαδήποτε αποφυγή ή υπεκφυγή από οποιονδήποτε, συνιστά συνενοχή στην Εσχάτη προδοσία της Πατρίδας μας.
Ιάκωβος Τίγκας.                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου