Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Οι Συμβολισμοί της Επτάφωτης Λυχνίας

ΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΠΤΑΦΩΤΗΣ ΛΥΧΝΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ


Στην Παλαιά Διαθήκη μεταξύ των άλλων ενδιαφερόντων που διαβάζουμε, υπάρχουν & οδηγίες για την κατασκευή της Επτάφωτης Λυχνίας, δοσμένες από τον Θεό.
Πριν από λίγο καιρό ένας φίλος μου πήγε εκδρομή στο Ισραήλ. Το βράδυ πριν φύγει μου τηλεφώνησε & με ρώτησε τι θέλω να μου φέρει σαν δώρο. Χωρίς να σκεφτώ του είπα μια Επτάφωτη Λυχνία, την οποία & μου έφερε.
Την έβαλα πάνω στο γραφείο μου για διακοσμητική. Εκεί που την κοιτούσα αναρωτιόμουν γιατί επτάφωτη & όχι εξάφωτη ή εννιάφωτη ή κάτι άλλο. Αναρωτιόμουν γιατί ο Θεός κάθισε & ασχολήθηκε με ένα τόσο ασήμαντο θέμα & έδωσε & συγκεκριμένες οδηγίες για την κατασκευή της. Παρατήρησα την συνδεσμολογία των στελεχών της. Η 1, συνδέεται με την 7, 7+1=8. Η 2 με την 6, 6+2=8. Η 3 με την 5 5+3=8. Και η 4 συνδέεται με όλες. Η σύνδεση όλων με την 4 δίνει άθροισμα 12 3 φορές. Τα υπόλιπα βγήκαν αβίαστα. Εχουμε λοιπόν τρία 888, τα οποία αποτελούν τον αριθμό του ονόματος Ιησούς, σύμφωνα με το Ελληνικό αριθμολόγιο.Ι=10, Η=8, Σ=200, Ο=70, Υ=400 & Σ=200. Το άθροισμα 888. 7+1+4=12, 6+2+4=12, 5+3+4=12
12 φυλές του Ισραήλ, 12 Απόστολοι, 12 μήνες του χρόνου.
Η Επτάφωτη Λυχνία "εντελώς τυχαία", προαναγγέλει την άφιξη του Ιησού Χριστού & των μαθητών του. Απότι φαίνεται ούτε & από αυτό γιατί υπάρχουν & άλλα πολλά. ο τραγικός αυτός Λαός δεν κατάλαβε τίποτε.
Που θα πάει όμως πλησιάζει ο καιρός που θα καταλάβουν τα πάντα. Γιατί είναι πράγματι ακόμη τα παιδιά του Θεού.
Ιάκωβος Τίγκας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου