Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Κρατόμηση

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΗΣ ΜΟΥ

 Με την έναρξη του Καλλικράτη, το 2011 τοποθετήθηκαν στην Υγειονομική Υπηρεσία με απόφαση Περιφερειάρχη προϊστάμενες Διεύθυνσης & Τμήματος δύο κυρίες αντίστοιχα.η μία κατά 4 χρόνια νεότερή μου & η άλλη κατά 10 χρόνια νεότερή μου. Η νεότερη επί πλέον είχε κατώτερο βαθμό από εμένα που έχω τον ανώτερο βαθμό στο Δημόσιο. Οι κυρίες αυτές με αξιολόγησαν με 5 ως πνευματικά ανεπαρκή. Ενιστάμενος κατά της αξιολόγησής μου ως μεροληπτική & αντικανονική, αντιμετώπισα την επικύρωση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου ΠΚΜ το οποίο με έκρινε βλάκα για λόγους "δικαιοσύνης"(;;;;;;;). Οι συκοφαντίες & τα ψέματα που εξαπολύθηκαν εις βάρος μου, με ανάγκασαν να ζητήσω βοήθεια από τους Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης.
Τον Φλεβάρη του 2013 εξαπολύθηκε επίθεση εναντίον μου με Ενορκη Διοικητική Εξέταση στρεφόμενη κατά του προσώπου μου για σοβαρή απείθεια. Πριν δύο μήνες η μία εκ των δύο κυριών τέθηκε σε αργία μετά από ποινική διαδικασία, η οποία έγινε γνωστή από τα ΜΜΕ & το διαδίκτυο. Την θέση της πήρα εγώ ως αναπληρωτής Προϊστάμενος του Τμήματος Υγειονομικού Ελέγχου. αφού η Πολιτική Ηγεσία, αρνήθηκε να κάνει απόφαση ορισμού μου σύμφωνα με τον Νόμο. Πολύ σύντομα ένα κλίμα χαμόγελου συνεργασίας & αναπτέρωσης ηθικού εγκαταστάθηκε & έγινε αντιληπτό & προς τα έξω, προκαλώντας τα ευμενή σχόλια για το Τμήμα. Μέχρι σήμερα που έφτασε ο Δικαστικός επιμελητής & μου έδωσε την παραπομπή μου στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, από τον Περιφερειάρχη ενώ η Διοίκηση μου ανακοίνωνε την θέση μου σε αργία για 7 ανύπαρκτα πειθαρχικά παραπτώματα, μόνο με το πόρισμα της διενεργούσης την ΕΔΕ κυρίας από την Βέροια, στο οποίο παρουσιάζονται οι καταγγελίες μου ως αδικήματα, καθ΄όσον κατά το πόρισμα θα έπρεπε να κάτσω να τρώω καρπαζιές αδιαμαρτύρητα.
Μεταξύ των άλλων που αναφέρει η κυρία που διενήργησε την ΕΔΕ είναι ο "χειμαρώδης μου λόγος & το Ναπολεόντιο ύφος" προβάλοντας το "λετά σε μουά" το δικό τους σε μένα. Ζητάει επίσης το πόρισμα την παραπομπή μου σε Επιτροπή Ψυχικών νόσων για να εξεταστεί η φυσιολογική ή μη λειτουργικότητά μου!!!!!!! Ταυτόχρονα από τις δικές μου καταγγελίες για εγκλήματα που διαπράχθηκαν κατά της ζωής μου της οικογενείας μου & της τιμής μου, ουδεμία εξετάστηκε & η άλλη κυρία  παρέμεινε στο απειρόβλητο. Ειδοποίησα τους συναδέλφους που είχαν βγει εκτός τηλεφωνικά οι οποίοι γύρισαν το μεσημέρι μη μπορώντας να πιστέψουν αυτό που έβλεπαν & άκουγαν. Εμφανώς ταραγμένοι με συγκίνησαν με την συμπαράστασή τους & βούρκωσαν. Μάζεψα τα προσωπικά μου είδη & αποχώρησα μετά από 28 χρόνια αδιάφθορης κατά γενική ομολογία εργασίας. Δεν τόλμησαν να με κατηγορήσουν για διαφθορά. Εφυγα με το κεφάλι ψηλά, αφήνοντας μια επιγραφή που από χρόνια είχα στον τοίχο, τα τελευταία λόγια του Σωκράτη στην απολογία του μετά την καταδικαστική απόφαση: "Αλλά ήρθε η ώρα να φύγουμε εγώ για να πεθάνω, εσείς για να ζήσετε. Ποιό είναι το καλύτερο, μόνον ο Θεός το γνωρίζει" Η επιγραφή εκπληρώθηκε στο πρόσωπό μου. Εφυγα για να ζήσω με 800 ευρώ τον μήνα, έχασα την σύνταξη & το εφάπαξ, το παιδί μου ήταν να φύγει σε λίγες ημέρες για να δώσει το τελευταίο μάθημα & να πάρει πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων νηπιαγωγός με άριστη βαθμολογία...Δεν θα φύγει...δεν υπάρχουν χρήματα. Ετσι επειδή κάποιοι παρανόμησαν, επειδή κάποιοι θέλουν το Τμήμα Υγειονομικού Ελέγχου μαγαζάκι ιδιωτικό. Η "πιάτσα" μέφαγε. Οσο περνάει η ώρα βαραίνει πολύ. Γίνεται αβάσταχτο. Εχω δίκαιο αδικήθηκα.Τα παιδιά & ο γιατρός δάκρυσαν. Η παλιά Νομαρχία πάγωσε. Το άδικο με πνίγει, το θράσος με εξοργίζει.Πως να αγαπήσω αυτούς που με καρατόμησαν; Πως να αφήσω αυτούς που με σκοτώνουν με αργό θάνατο; Ενώ αυτοί έχουν κατακουρελιάσει νόμους & διατάξεις; Τα στοιχεία συντριπτικά εις βάρος τους. Δεν τα βλέπει όμως κανείς. Κι όμως απόψε θα κοιμηθούν άραγε;
Τουλάχιστον έχω την ηθική ικανοποίηση ότι δεν έφυγα σαν τον κλέφτη αλλά με το κεφάλι ψηλά. Τα παιδιά με συνόδεψαν μέχρι το αυτοκίνητό μου. Το κεφάλαιο Τίγκας, έκλεισε για την πιάτσα. Η δεν έκλεισε; Θα εξαρτηθεί. Εύχομαι ολόψυχα & με θυμό ο Θεός να τους λυπηθεί γιατί υπάρχουν κι άλλα που δεν έγραψα. Εχουν συσσωρεύσει κάρβουνα αναμένα στα κεφάλια τους με αυτό που τόλμησαν & έκαναν. Η Χαλκιδική αρχίζει & το μαθαίνει & αναστατώνεται. Η Διοίκηση δεν είναι δική τους, ούτε δική μου.  Είναι όλων αυτών των πολιτών που την χρειάζονται. Δεν υπήρξα ποτέ υπηρετούμενος αλλά πάντα Υπηρέτης, όλων ανεξαιρέτως από συμπάθειες ή αντιπάθειες. Θα την πάρουμε πίσω την Διοίκηση γιατί μας ανήκει. 
Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου