Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Η Ελληνική Δικαιοσύνη συμπαρίσταται & κατανοεί τους πολίτες

Το τελευταίο προπύργιο.

Σήμερα κατάθεσα στην Ελληνική Δικαιοσύνη για το ζήτημα των "ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο" & την αναφορά που είχα κάνει το καλοκαίρι στην ΔΟΥ με την οποία δεν αναγνώριζα τα χρέη που μου καταλόγιζαν & δεν αναγνώριζα ούτε αναγνωρίζω ότι είμαι οφειλέτης του Ελληνικού Δημοσίου καθ΄όσον η Χώρα βρίσκεται υπό κατοχή & οι καταλογιζόμενοι φόροι είναι παράλογοι & παράνομοι τους οποίους δεν δύναμαι να πληρώσω.http://iaktigas.blogspot.gr/2013/06/blog-post_17.html Εξέφρασα την οργή & αγανάκτησή μου, καθώς & το ότι αισθάνομαι βαθύτατα προσβεβλημένος από τα δύο σημειώματα που μου έστειλαν & με τα οποία με απειλούν μέσα στο παγωμένο πλέον σπίτι μου, απειλώντας στην ουσία τους κόπους & τον μόχθο μιάς ζωής καθώς & των γονιών μου. Δήλωσα επίσης ότι θεωρώ ότι το Ελληνικό Δημόσιο μου χρωστάει & όχι το αντίθετο. Κατονόμασα ως υπευθύνους αυτούς που κυβερνάνε την Χώρα έχοντας εκτραπεί από την νομιμότητα σε μιά πλέον ψευδεπίγραφη Ελληνική Δημοκρατία την οποία ξεπούλησαν με μιά παράνομη δανειακή σύμβαση, που δεν πέρασε από την Βουλή, συντάχθηκε σε ένα ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο της Μεγάλης Βρετανίας, σύμφωνα με το Αγγλικό Δίκαιο της αποικιοκρατίας & στην οποία στηρίζονται τα μνημόνια & τα εξ αυτών δεινά που όλοι μας υφιστάμεθα.
Οι διαπιστώσεις αυτές δεν είναι μόνον δικές μου αλλά & του έγκριτου Συνταγματολόγου Γεωργίου Κασιμάτη, ο οποίος μίλησε ευθαρσώς για πραξικόπημα στην Ελλάδα, κουρέλιασμα του Συντάγματος & εκφηλισμό του Πολιτεύματος.
http://www.agioskosmas.gr/themata.asp?isue=76&artid=4608
Επεσήμανα ότι όλοι οι Ελληνες πολίτες ζητάμε την προστασία μας από την Ελληνική Δικαιοσύνη η οποία αποτελεί το τελευταίο προπύργιό μας.
Οι παραπάνω ενέργειές μου δεν έγιναν μόνον για εμένα & την οικογένειά μου η οποία απειλείται, αλλά & για όλους τους συμπατριώτες μου συνέλληνες, οι οποίοι εξαθλιώνονται από ανθρώπους που έπρεπε να βρίσκονται σε υπογεια κελιά & όχι μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Το Ελληνικό Κοινοβούλιο, η Δημόσια Διοίκηση & οι Υπηρεσίες της, η οργάνωση & δομή του Κράτους δεν είναι δικά τους αλλά δικά μας & θα τα πάρουμε πίσω. Αυτή η Χώρα μας ανήκει γιατί είναι ποτισμένη με το αίμα των πατεράδων μας & των παππούδων μας. Γιατί λεύτερη καλούμαστε να την παραδώσουμε στα παιδιά μας, καθαρίζοντάς την από τους λερωμένους & τους ρουφιάνους της διπλανής πόρτας. Τους προσκυνημένους στον εκφυλισμό & την διαφθορά, που με το γελοίο ύφος των πολλών καρατίων επικαλούνται δήθεν τους Νόμους.
Υπάρχει λοιπόν δρόμος. Αντί να πληρώνετε χαράτσια & διακανονισμούς με τους τοκογλύφους εισπράκτορες της Τρόϊκας, οχυρωθείτε στο τελευταίο μας προπύργιο. Την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου