Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ανακήρυξη πτυχιούχου

Αναμένοντας την ορκωμοσία
Μετά από 4 χρόνια επιτυχούς φοίτησης, μας ανακοινώθηκε σήμερα τηλεφωνικά η "ανακύρηξη πτυχιούχου" της κόρης μου, με άριστη βαθμολογία, Νηπιαγωγός στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Αναμένουμε την βεβαίωση περάτωσης σπουδών & τον ορισμό της ημερομηνίας ορκωμοσίας, στην οποία δεν θα παρευρεθούμε ως γονείς, επειδή η Διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μου πήραν παράνομα την ζωή μου & διέκοψαν την δουλειά μου 28 χρόνων. Επειδή κάποιοι "κύριοι & κυρίες" με ονοματεπώνυμο με έβγαλαν από την μέση παράνομα με ψευδείς & αβάσιμες κατηγορίες, χωρίς καμιά εκδίκαση αφήνοντάς με χωρίς χρήματα, επειδή οι ακόμη βολεμένοι απλά παρακολουθούν με απάθεια τους ξεβολεμένους, ένας εκ των οποίων είμαι & εγώ, επειδή οι "αντιστασιακοί" του γλυκού νερού, επιμένουν σε εκλογές & δημοσκοπήσεις, όταν κανένα κόμμα δεν απάντησε στις συγκεκριμένες εκλήσεις μου, επειδή εγώ έκανα & κάνω έμπρακτη αντίσταση & όχι εκ του ασφαλούς, επειδή οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, δεν λειτουργούν, επειδή η "νομική δικαιοσύνη", αντιστρατεύεται την πραγματική Δικαιοσύνη με νομικά κολπάκια & ερπετοειδείς μεθόδους, επειδή οι υπάλληλοι αιρετοί αρνούνται να μιλήσουν με εμάς τους εργοδότες τους εργαζομένους, επειδή οι συνδικαλιστές, πούλησαν τους εργαζομένους τους & αγωνίζονται περί πάρτης, επειδή η ανθρώπινη ζωή δεν έχει πλέον καμιά αξία στην Ελλάδα, επειδή ανόητοι επιστημονίζοντες μιλούν για δήθεν Ελληνικό DNA, το DNA της ρουφιανιάς, επειδή θρησκευόμενοι & θρησκόληπτοι της πλάκας, ονειρεύονται μαρμαρωμένους βασιλιάδες & αναλαμπές, & βγάζουν αποφθέγματα των γεροντάδων, σπέρνοντας τον τρόμο, την ητοπάθεια, το γλύψιμο, την καρπαζοείσπραξη, τις ενοχές, επειδή έπαψε το ναι να είναι ναι & το ού να είναι ού, επειδή κανείς δεν βλέπει τι έρχεται & ποιός έρχεται & ετοιμάζονται να τον προσκυνήσουν, επειδή "το Ελληνικό DNA" εξέπεσε προ πολλού από το "κατ΄εικόνα & ομοίωση" του Δημιουργού & ενδύθηκε τον μυαρό μανδύα της βδεληρότητας, επειδή οι Ελληνες έπαψαν να βλέπουν την ομορφιά του απέριτου & αναζητούν την ασχήμια του σύνθετου, της δολοπλοκίας.
Αυτή λοιπόν η Ελλάδα παραμένει σε αυτούς τους Ελληνες. Την χειρότερη ράτσα μαζί με τους Εβραίους.

Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου