Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Ενσταση "Απαραδέκτου"

Λόγω έλλειψης δικαιοδοσίας.....
Αρνείται λοιπόν & δεν συνομολογεί ο "αντιμνημονιακός" Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας την υπό κρίση αίτησή μου ασφαλιστικών μέτρων, ρύθμισης κατάστασης κινδύνου κατά της ζωής μου & το επιχειρούμενο ξεκλείρισμα της οικογένειάς μου, & ζητάει από το Δικαστήριο με νομικά & αμφιλεγόμενα τεχνάσματα να του επιτρέψει την ολοκλήρωση του καταστροφικού έργου του, στα πλαίσια προφανώς της "Ανθρώπινης Μακεδονίας" που εξαγγέλει & μη αρθρώνοντας λέξη για την ταμπακιέρα.
Ξεχνάει όμως ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας ότι ως πολιτικός προϊστάμενός μου, οφείλει να κινείται εντός των πλαισίων της Συνταγματικής Νομιμότητας, προκειμένου να εκτελούνται οι διαταγές του από τους υφισταμένους του. Ξεχνάει ακόμη ότι ο ίδιος είναι & υπάλληλος που ασκεί Υπηρεσία Δημοσίου Δικαίου πρόσκαιρα & εφαρμόζει τον αντισυνταγματικό Νόμο 4093/12 υποπ. Ζ.3 1 ΦΕΚ222 Α 12/11/2012, το τρισκατάρατο μνημόνιο ως μη όφειλε ως αντιμνημονιακός που δηλώνει, την στιγμή μάλιστα, που έχει εκ του "νόμου" την ευχέρεια να μην το εφαρμόσει, αφού συγκαλύπτει έτσι κακουργήματα σε βάρος μου. Ξεχνάει ακόμη ότι το 1985 που διορίστηκα εγώ παντρεμένος ων, με επετηρίδα & βαθμό πτυχίου, εκείνος ήταν 7 χρονών παιδάκι. Και "είναι σκληρό προς κέντρα λακτίζειν".
Θα του κάνουμε λοιπόν τις σχετικές υπενθυμίσεις.

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου