Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Οι Εβραίοι ενοχλούνται;

Ψάχνουν τα αντιεβραϊκά blogs
Κάπου πριν μερικές ημέρες δεν θυμάμαι, διάβασα ότι οι Εβραίοι φακελώνουν τα αντιεβραϊκά blogs. Παρατήρησα λοιπόν ότι μιά ανάρτησή μου σχετική, έχει αυξηθεί σε αναγνωσιμότητα. Επίσης το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε ανακοίνωση ότι οι Εβραίοι πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους στο Ελληνικό Κράτος, ως Δημόσια Αρχή!!! Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Τα όσα αφορούν τους φόρους τους, τα έγραψα στο άρθρο μου που ξανακοινοποιώ. Οσον αφορά το ζήτημα του αντιεβραϊσμού, αυτός βρίσκεται στην φαντασία τους.
1. Είμαι αντισιωνιστής αλλά όχι αντισημίτης, έχει διαφορά.
2. Ο Σιωνισμός ευθύνεται για τα μύρια όσα του κόσμου & της Πατρίδας μου, όπως & για το γεγονός ότι μιά μειονότητα αποτελεί Δημόσια Αρχή στην Ελλάδα που ξανακούστηκε
3. Αναγνωρίζω ότι αυτοί είναι ο εκλεκτός Λαός του Θεού, τον οποίο Σταύρωσαν & τον οποίο θα αναγνωρίσουν όταν τον ξαναδούν μπροστά τους σύντομα με Φυσική Παρουσία & θα επιστρέψουν σε Εκείνον που Σταύρωσαν.
4. Να μην ξεχνούν οι νεότεροι, ότι στην Γερμανική κατοχή, πολλοί Εβραίοι φυγαδεύτηκαν & κρύφτηκαν από τους Ελληνες. Η οικογένειά μου έχει κρύψει Εβραίους.
5. Δεν μου αρέσει μέσα στην Πατρίδα μου, να υπάρχει Κράτος εν Κράτει όπως αυτό ορίζεται από το ΦΕΚ 110 Α του 1989 που περιλαμβάνει το Π.Δ.234/2.5.1989 Τροποποίηση και συμπλήρωση του Κανονισμού της Ισραηλιτικής Κοινότητος Αθηνών, & αντικατέστησε το Π.Δ. 182/1978 (ΦΕΚ 40 Α/22-3-1978).
6. 2000 χρόνια είναι χωρίς Θυσία & Ναό. Επί τέλους ας καταλάβουν ποιόν Σταύρωσαν
7. Οι όποιες ταμπέλες ταύτισης με τους Πατριδοκάπηλους χρυσαυγίτες που τώρα φαίνεται ξεκάθαρα ο σκόπιμος πατριδοκαπηλισμός τους, απορρίπτεται μετά βδελυγμείας.

Το άρθρο εδώ
http://iaktigas.blogspot.gr/2014/07/blog-post_12.html 
Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου