Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Αντάρτες & πάλι

Βρωμάει μπαρούτι πάλι πατέρα.

 Οικογενειακό Ιστορικό κειμήλιο, οι φωτογραφίες, με ιδιόχειρη γραφή & υπογραφή στο πίσω μέρος, του Ναπολέοντα Ζέρβα. Στα δυσανάγνωστα γράμματα από την πολυκαιρία & την υγρασία, λέει: "στον συμπολεμιστή μου Σπύρο". Απ΄ότι μου είχε πει ο πατέρας μου αυτή η φωτογραφία μοιράστηκε σε 300 αντάρτες τους πιό κοντινούς του Ζέρβα.
Πατέρα το αντάρτικο είναι πάλι εδώ, για την ώρα γίνεται με χαρτοπόλεμο, αλλά μυρίζω μπαρούτι. Αυτοί που εσείς πολεμήσατε, είναι πάλι εδώ. Και το χειρότερο είναι ότι αύριο μερικοί από αυτούς, θα ανέβουν στις εξέδρες να γιορτάσουν το δικό σας ΟΧΙ & το δικό σας ανυπότακτο, ενώ έφτυσαν κατάμουτρα το δικό μας ΟΧΙ & το δικό μας ανυπότακτο.
Σου αφιερώνω λοιπόν το τραγούδι του ΕΛΑΣ που εγώ ξέρω ότι τραγουδούσες, όπως & άλλοι Εδεσίτες, επειδή ξέρω ότι οι αντάρτες του ΕΔΕΣ ήταν αδερφωμένοι με τους αντάρτες του ΕΛΑΣ, επειδή ξέρω ότι στον Γοργοπόταμο πήγατε μαζί, επειδή ξέρω & αυτούς που σας έβαλαν να σκοτωθείτε μεταξύ σας, τους θερμοκέφαλους του ΚΚΕ, των Αγγλων & των Ρώσων, επειδή δεν ήθελαν το ενωμένο Βαλκανικό αντάρτικο με τον Τίτο, που τόσο ποθούσαν & ο Αρης & ο Ζέρβας, γιατί εάν το έφτιαχναν τότε, ο κόσμος δεν θα ήταν όπως είναι σήμερα αλλά διαφορετικός, γιατί εγώ ξέρω, ότι ο Αρης, είχε προτίνει την αρχηγία του Ενωμένου Ελληνικού Αντάρτικου, στον Ζέρβα, αναγνωρίζοντας τις στρατιωτικές του γνώσεις που εκείνου του έλειπαν. Και τα γνωρίζω όχι μόνον επειδή τα διάβασα, αλλά επειδή είχα την ευλογία να τα ακούσω από εσένα & από τον πεθερό μου του ΕΑΜ.
Βρωμάει μπαρούτι πάλι πατέρα, & όπως σε βλέπω & με βλέπεις, από εκεί που είσαι, πάλι εμείς οι Ελληνες, θα λευτερώσουμε την Ευρώπη, όπως τότε & τον κόσμο όλον. Ακου το λοιπόν: "Στ άρματα, στ΄άρματα, εμπρός στον αγώνα, για την χιλιάκριβη την Λευτεριά..."

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου