Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Άλις Κούπερ για το Χριστό

Eίδον τον ουρανό ανεωγμένο & ιδού ίππος λευκός, & ο καθήμενος επ΄αυτόν, καλούμενος πιστός & αληθινός, & εν δικαιοσύνη κρίνει & πολεμεί...(Αποκάλυψη ΙΘ 11)
Εφτασε λοιπόν ο καιρός να αποκαλύψω & την δική μου αφαίρεση του αλκοόλ, που έγινε στο τέλος του 2011. Το δικό μου θαύμα που έγινε. Χωρίς νοσηλεία. Ετσι ακριβώς είμουν & εγώ. Απόλυτα λειτουργικός. Από τότε είμαι ελεύθερος 6 χρόνια, & βέβαια αυτό το χρωστάω σε Εκείνον που μου το δώρησε Τον Παντοδύναμο Υψιστο.
Αυτόν που μου θεράπευσε πριν από έναν χρόνο ανεξήγητα, την καρδιακή κολπική μαραμαρυγή, σε μια φάση ύψιστης έντασης, που με είχε κρατήσει τρία ολόκληρα χρόνια.

 Πρέπει μάλλον να γράψω για τα καίρια ερωτήματα ταμπού που πρέπει να μας απασχολήσουν πρωτίστως. Δεν ξέρω αν πρέπει το σκέπτομαι, ακόμη δεν έχει οριμάσει.
Ιάκωβος Τίγκας
 

Απόσπασμα του συγκλονιστικού άρθρου
"Ερ. Δεν σου έχει λείψει ποτέ το αλκοόλ; [Σημ. ΟΟΔΕ: ήταν Αλκοολικός] Ξέρεις, το να βγαίνεις έξω και να περάσεις μια βραδιά πίνοντας;

Απ. Δεν περνάει καθόλου από το μυαλό μου… Είναι παράξενο, αλλά όταν βγήκα από το νοσοκομείο, το πρώτο πράγμα που μου είπαν ήταν «εδώ είναι η ομάδα Ανώνυμων Αλκοολικών, ο ψυχαναλυτής σου επίσης… αλλά όλα αυτά δεν έχουν φύγει. Πίστεψέ με, μπορεί να νοιώθεις καλά τώρα, αλλά – έχε μου εμπιστοσύνη – οι επιθυμίες σου θα επανέλθουν.»
Και όμως, ποτέ δεν επανήλθαν. Ποτέ. Η επιθυμία (του αλκοόλ) ποτέ δεν επανήλθε. Μέχρι και οι γιατροί μου τηλεφώνησαν μετά από 6 μήνες, ρωτώντας «Πόσες φορές υποτροπίασες;»
«Καμμία»
«Καμμία;» με ρώτησε

«Καμία» του είπα. «Το αλκοόλ έφυγε»
Και δεν έγινε με θεραπεία. Έγινε επούλωση. Ειλικρινά πιστεύω πως ήταν θαύμα, διότι, ένας γιατρός θα σου πει πως – αν είσαι αλκοολικός – είναι σαν να έχεις φυματίωση: βγάζεις μια ακτινογραφία, και να το, μπροστά στα μάτια σου. Δεν φεύγει την επόμενη μέρα. Βγήκα από το νοσοκομείο. Τώρα μου βάζεις πενήντα ποτά μπροστά μου, κάτω από συνθήκες υψηλής έντασης, και ειλικρινά δεν πρόκειται να πιώ ούτε γουλιά από αυτά. Τώρα, αν με γνωρίζεις καλά, θα γνωρίζεις πως δεν έχω καθόλου θέληση… ποτέ δεν κατάφερνα να κάνω δίαιτα. Αν κάπνιζα, θα κάπνιζα οκτώ πακέτα την ημέρα. Μου αρέσει η τηλεόραση, έχω 27 τηλεοράσεις μέσα στο σπίτι. Πίνω 20 Κόκα-Κόλα λάϊτ την ημέρα… Είμαι εντελώς εθισμένο άτομο. Οπότε, δεν έχει τίποτε να κάνει με το να έχω αποφασίσει – έτσι ξαφνικά – «α, δεν πρόκειται εγώ να ξαναπιώ ποτέ». Έγινε θαύμα. Μέχρι και οι γιατροί είπαν «δεν ξέρω καν πώς να το εξηγήσω αυτό το φαινόμενο»… αλλά εγώ πιστεύω πως απλώς μου αφαιρέθηκε (ο αλκοολισμός)…. Ήταν ένα θαύμα…. Και δεν ήμουν Χριστιανός όταν έφυγε το αλκοόλ. Ήταν ένα δώρο. Διότι, πίστεψέ με, θα είχα ξανακυλήσει είκοσι φορές…
Ερ. Λοιπόν, ποιόν έχεις να ευχαριστείς για το θαύμα που λες; Ο Θεός ήταν;
Απ. Τον Θεό ευχαριστώ, χωρίς αμφιβολία! Εδώ που τα λέμε, αφού μπόρεσε να χωρίσει την Ερυθρά Θάλασσα και να δημιουργήσει το Σύμπαν, εννοείται πως μπορεί να αφαιρέσει τον αλκοολισμό από κάποιον! Αυτό είναι μικρό πράγμα, ελάχιστο…"
Δείτε το συγκλονιστικό άρθρο εδώ:

http://www.el.gr/thriskia/usefull/166-ofelima/70718-hh-sygklonistikh-exomologhsh-toy-alis-koyper-gia-to-christo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου