Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Επέμβαση του Χριστού. Ποθούμενο; ή απευχόμενο;

Η θάλασσα, η Γη & το αδελφάτο.



Στα τρία Ευαγγέλια, του Ματθαίου του Μάρκου & του Λουκά, αναφέρεται μια κουβέντα που έγινε κατ΄ ιδίαν μεταξύ του Χριστού & των τριών μαθητών του, του Πέτρου, του Ιακώβου & του Ιωάννη. Αυτός ο τλευταίος δεν την αναφέρει αυτήν την κουβέντα, καθώς όταν έγραψε το Ευαγγέλιό του είχε ήδη συντελεστεί το ένα σκέλος η καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ.



Σε αυτήν την κουβέντα ο Χριστός, απαντώντας σε ερώτημα των τριών πότε θα γίνουν τα έσχατα & η καταστροφή του Ναού του Σολομώντα, περιγράφει συνεσκιασμένα & ταυτόχρονα, δύο χρονικές περιόδους, αυτήν της καταστροφής της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. & των εσχάτων χρόνων.

Παρουσιάζει δηλαδή ένα ποτήρι με νερό, περιγράφοντας ταυτόχρονα, & συνεσκιασμένα την επιφάνεια, την μέση & τον πάτο του ποτηριού.



Εδωσε λοιπόν κάποια σημεία ανγνώρισης των εσχάτων καιρών, συνιστώντας από τότε συνεχή εγρήγορση, τα οποία βέβαια συνδυαστικά & με άλλα γραφόμενα στην Αποκάλυψη, τον Δανιήλ, τον Ησαία, τον Ηλία, διάφορα περιστατικά που συνέβησαν, με υψηλούς συμβολισμούς, όπως ο πολλαπλασιασμός των 5 άρτων & των 2 ιχθύων, το περίσσευμα με τα 12 κοφίνια, το περπάτημα στην θάλασσα, η επιτίμηση της θύελας, πληροφορίες από τις πράξεις των Αποστόλων & πολλά ακόμη, που δεν είναι του παρόντος & δεν μπορούν μέσα σε μια ανάρτηση να περιγραφούν, οδηγούν στο αβίαστο συμπέρασμα, ότι ήδη έχουμε μπει στην τελική ευθεία της αναμενόμενης επέμβασης-Παρουσίας του Θεανθρώπου ξανά στην Γη.



Είναι όμως αυτό, απευχόμενο; ή ποθούμενο;



Εδώ αναγκαστικά θα κάνουμε αναφορά αφ΄ενός στους τρομολάγνους θρησκοκέρβερους, που ίσως εξυπηρετούν & καταστάσεις, αλλά & στο περιβόητο αδελφάτο του Αρχαίου & Αποδεδειγμένου Σκωτικού Τύπου, όπως το αποκαλούν.

Στην προμετωπίδα λοιπόν της επίσημης ιστοσελίδας τους γράφουν ότι: (εδώ): http://www.aasr-greece.gr/?gclid=CjwKCAjw5PDLBRB0EiwAh-27Mj9XFKjSw8h41qe_QKmNb6AVWr-E4gYeqyiw7PZto6nlMHSUAJ5gSRoCcRYQAvD_BwE





“ H δομή & λειτουργία του Αρχαίου & Αποδεδειγμένου Σκωτικού Τύπου, είναι η επιτομή μιας ιδεώδους Δημοκρατίας»



Επιγραμματικά να πούμε ότι αυτοί οι άνθρωποι, δρουν με μυστικισμό & μυήσεις σε βαθμούς 33 γνωστοί αλλά & άλλοι άγνωστοι, & έχουν ιεραρχία, διέπονται δε από την περιβόητη Τεκτονική αλληλεγγύη, & διαθέτουν σημεία αναγνώρισης των αδελφών τους, στην Ελλάδα & τον κόσμο.



Οταν η δική τους ιεραρχία συναντηθεί στον έξω κόσμο με την δική μας θεσμική ιεραρχία του Δημοσίου & Ιδιωτικού τομέα, & συμβεί ο ανώτερος στην δική τους ιεραρχία, να είναι κατώτερος του προϊσταμένου του της θεσμικής δικής μας ιεραρχίας, τότε γίνεται το απόλυτο μπάχαλο, καθώς άγονται & φέρονται προϊστάμενοι από υφισταμένους.



Το αναφερόμενο αδελφάτο, όπως & τα άλλα δόγματά τους πλην του άνω αναφερόμενου, αποτελούν θρησκείες αν & οι ίδιοι δεν το παραδέχονται, αλλά αυτό προκύπτει, όπως & πολλά άλλα.



Αν & έχουν προσχωρήσει σε αυτούς ακόμη & ανώτεροι κληρικοί & Αρχιερείς της Εκκλησίας, είναι ασύμβατοι με την Χριστιανική πίστη καθώς την αντιστρατεύονται, παρά τα περί αντιθέτου λεγόμενα από τους ίδιους, & αυτό προκύπτει από τα όσα έχουν αποκαλύψει γι αυτούς, & δεν είναι επί του παρόντος, ο Λεό Τεξίλ υψηλλόβαθμος τέκτονας που αποχώρησε, ο παπά Γιώργης Μεταλληνός, ο Ψαρουδάκης, αλλά & εγκύκλιος της Εκκλησίας της Ελλάδας.



Επιγραμματικά η αλληλεγγύη τους εκφράζεται ως ανόμοια δάκτυλα, τα οποία δρουν συντονισμένα για να πιάσουν κάτι, το οποίο ενίοτε πνίγουν, υιοθετώντας το «αξίωμα» «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».



Η φιλοσοφία τους αναφέρεται στην αναγέννηση του μυθικού Φοίνικα, το γνωστό πουλί που αναγεννάται από τις στάχτες του, τακτική που την έχουν εφαρμόσει πολλές φορές, πιστεύοντας ότι οι άνθρωποι μέσα από τα λάθη & τις ατέλειές τους εξελίσονται & αφού οδηγηθούν στο χείλος του γκρεμού & καταστραφούν, αναγεννώνται προς το καλύτερο.



Είναι οι λεγόμενοι μηχανισμοί αυτοκάθαρσης τους οποίους χρησιμοποιούν, καθώς η αντίληψή τους για το καλό & το κακό είναι διαφορετική από αυτήν της Ορθόδοξης Ανατολικής του Χριστού Εκκλησίας.



Δυστυχώς έχουν πείσει νέους καλοπροαίρετους ανθρώπους με ικανότητες να ενταχθούν στις τάξεις τους, πιστεύοντας σε ακόμη μια αναγέννηση του Φοίνικα, ίσως την τελική, που θα φτιάξει τον κόσμο, τον οποίο οι ίδιοι έχουν μετατρέψει σε μπάχαλο.



Τα όσα αναφέρονται περί των εσχάτων καιρών, είτε τα διαστρεβλώνουν, σπέρνοντας τον τρόμο με χρήσιμους θρησκόληπτους ηλίθιους, είτε τα αρνούνται, ως ακατανόητα.



Δεν είναι τα πράγματα όμως έτσι. Αυτήν την φορά ο Φοίνικας δεν θα αναγεννηθεί.



Επανέρχομαι λοιπόν στην προμετωπίδα της ανάρτησης.



Είναι ποθούμενη η επέμβαση του Χριστού ή απευχόμενη;



Στο σημείο αυτό οφείλω να επισημάνω ότι δεν είμαι ούτε προφήτης, ούτε έχω κάποιο ιδιαίτερο χάρισμα.



Ο ίδιος ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός απαντάει στο ερώτημα στην κουβέντα που είχε με τους τρεις μαθητές του & τους λέει:



«Οταν θα τα δείτε αυτά να συμβαίνουν, μη θροείστε & επάρατε τας κεφαλάς υμών, καθώς η απολύτρωσή σας, είναι κοντά, εγγύς επί θύραις».



Αρα λοιπόν η προσμονή, είναι ποθούμενη & όχι απευχόμενη.

Δεν γνωρίζω πως θα είναι μετά από αυτό τα πράγματα, καθώς είναι αρκετά μπερδεμένα, αφού παρουσιάζεται μια χιλιετία δικαιοσύνης, με ανάθεση κριμάτων & θέσεων, χωρίς διευκρινήσεις, αλλά ότι & να είναι είναι ποθούμενο.



Το κακό τρέχει πλέον απροκάλυπτα & ασείδωτα με ασυνήθιστα πεπραγμένα παραβιάσεων, με την αίσθηση του ακαταδίωκτου, εξ αιτίας της πολλαπλής τρικυμίας εν κρανίω των πολλών.



Υπάρχουν άνθρωποι καλοπροαίρετοι & καλόπιστοι, που αντιστέκονται, διώκωνται, αγωνίζονται & πολεμούν μέχρις εσχάτων, με μηδενική ανοχή προς τα δρώμενα της μεγάλης πόρνης & των δύο θηρίων το εκ της θαλάσσης αναβαίνοντος & το εκ της Γης.

Εδώ να διευκρινήσω ότι στην Βίβλο, ως θάλασσα νοείται η Φαυλότητα, ακαταστασία, ανομία, χάος.

Ως άμμος η εκτεταμένη, πολυπληθής, περιφραστικά δεν βρίσκεις άκρη, μιλάνε Κινέζικα κλπ

Ως Γη νοούνται Τα ανθρώπινα δικαιώματα, (τάχα), το δίκαιο του εργάτη, ο Λαός & τα Λαϊκά ερείσματα & αιτιάσεις..



Από την φαυλότητα λοιπόν των εξουσιών & διαδικασιών των θεσμικών λειτουργιών, αναδεικνύεται το πρώτο θηρίο.



Από τα Λαϊκά ερείσματα αναδεικνύεται το δεύτερο, το καλό τάχα θηρίο, όπως αυτά περιγράφονται στο κεφάλαιο ΙΓ της Αποκάλυψης. Πρόκειται για κανονικούς ανθρώπους, & οι δύο είναι άνθρωποι & βρίσκονται ανάμεσά μας, αυτοί & τα δρώμενά τους.



Οι άνθρωποι λοιπόν που εργάζονται διωκώμενοι επ΄αγαθώ της κοινωνίας, ανιδιοτελώς, αποτελούν τα επίγεια στρατεύματα, την μαγιά θα έλεγα πάνω στην Γη, για την υλοποίηση της Κυριακής προσευχής «...ελθέτω η Βασιλεία σου, γεννηθήτω το θέλημά σου, ως εν ουρανώ & επί της Γης....»

Ιάκωβος Τίγκας








   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου